Noteikumi un nosacījumi
KAMADOBONO E-VEIKALA PIRKŠANAS UN PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI
Šie Pirkšanas un pārdošanas noteikumi (turpmāk tekstā – “Noteikumi”)nosaka savstarpējās tiesības, pienākumus un atbildību personai (turpmāk tekstā – “Pircējs”), kura apmeklē, vēlas iegādāties un iegādājas preces e-veikalā, kas ir pieejams tīmekļvietnē https://www.kamadobono.lv/ (turpmāk tekstā – “Veikals”) un kas pieder Leto projektai MB, Lietuvas Republikā reģistrētai mazajai līgumsabiedrībai, juridiskās personas kods 303177592, adrese: Verkių g. 29J, LT-09108, Viļņa (Vilnius), Lietuva, tālruņa numurs +37068012001, e-pasta adrese: info@kamadobono.lv (turpmāk tekstā – “Pārdevējs”), ja Pircējs veikalā iegādājas preces vai pakalpojumus.
1.VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1.1. Šie noteikumi ir juridiski saistošs dokuments. Tiklīdz Pircējs ir nolēmis iegādāties preces vai pakalpojumus veikalā un ir izpildījis Noteikumos noteiktās prasības, Noteikumi kļūst par pirkuma un pārdošanas līgumu starp Pircēju un Pārdevēju.
1.2. Iepirkties Veikalā ir tiesīgas šādas personas:
1.2.1. rīcībspējīgas fiziskas personas, t. i., personas, kuras ir sasniegušas pilngadību un kuru rīcībspēju nav ierobežojusi tiesa;
1.2.2. nepilngadīgie vecumā no 14 līdz 18 gadiem – tikai ar vecāku vai aizbildņu piekrišanu, ja vien viņi nav emancipēti;
1.2.3. juridiskas personas:
1.2.4. visu iepriekšminēto personu pilnvarotie pārstāvji.
1.3. Pircējs drīkst iegādāties preces un/vai pakalpojumus veikalā tikai pēc tam, kad ir iepazinies ar Noteikumiem un apņemas tos ievērot. Pircējam ir jāiepazīstas ar Noteikumiem katra pirkuma laikā. Ja Pircējs nepieņem Noteikumus (vai to daļu), Pircējs nedrīkst pasūtīt preces un/vai pakalpojumus. Ja Pircējs veic pasūtījumus veikalā, tiek uzskatīts, ka viņš ir izlasījis, sapratis un piekritis Noteikumiem un apņēmies tos ievērot.
1.4. Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar tiesību aktu prasībām un Pārdevēja privātuma politiku. https://www.kamadobono.lt/lt/apie-kamado-bono/privatumo-politika-kb (turpmāk tekstā – “Privātuma politika”). Pirms veikala lietošanas Pircējam ir jāiepazīstas arī ar Privātuma politiku, kurā ir izklāstīti galvenie Pircēja personas datu apstrādes un privātuma noteikumi un nosacījumi. Izmantojot Veikalu, tiek uzskatīts, ka Klients ir iepazinies ar Privātuma politiku un piekrīt tai.
1.5. Atsevišķos veikala lietošanas posmos, piemēram, kad Pircējs reģistrējas veikalā, veido vai apstiprina pasūtījumu, Pircējam var lūgt apstiprināt, ka viņš ir iepazinies ar Noteikumiem un Privātuma politiku, atzīmējot attiecīgo lodziņu vai citā veidā.
1.6. Pārdevējam ir tiesības grozīt Noteikumus. Noteikumu grozījumi stājas spēkā pēc to publicēšanas Veikalā. Ja Pircējs izmanto Veikalu pēc Noteikumu grozījumu publicēšanas, tiek uzskatīts, ka Pircējs ir piekritis Noteikumu grozījumiem.
1.7. Tirdzniecības darbība veikalā tiek veikta no Latvijas Republikas teritorijas.
1.8. Turpmāk šajos noteikumos termins “preces” iekļauj gan preces, gan pakalpojumus, ja vien nav skaidri norādīts citādi vai konteksts nenosaka citādi.
2.PIRKŠANAS UN PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANA
2.1. Pircējs var iegādāties Preces veikalā šādā veidā:
2.1.1. reģistrējoties veikalā – ievadot nepieciešamos datus, kas ir pieprasīti reģistrācijas veidlapā;
2.1.2. bez reģistrācijas veikalā – kā nereģistrēts Pircējs, veicot veikalā norādītās darbības preču iegādei.
2.2. Pirkšanas un pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu no brīža, kad Pircējs, izvēloties iegādājamo(-ās) preci(-es) un pievienojot to(-ās) iepirkumu grozam, iesniedz pasūtījumam nepieciešamo informāciju, iepazīstas ar Noteikumiem,noklikšķina uz saites “Maksāt”, veic priekšapmaksu, ja ir izvēlējies šādu maksājuma veidu, un Pārdevējs apstiprina Pircēja pasūtījumu, nosūtot apstiprinājuma ziņojumu (pa e-pastu un/vai tālruni).
2.3. Pirms līguma noslēgšanas Pārdevējs var nosūtīt Pircējam arī citus starpposma apstiprinājumus, piemēram, apstiprinājumu par pasūtījuma saņemšanu, maksājumu u. tml. Pēc līguma noslēgšanas Pārdevējs var nosūtīt Pircējam ar līguma izpildi saistītus paziņojumus (piemēram, informāciju, ka Pircēja pasūtījums ir gatavs nosūtīšanai, rēķinus u. c.).
2.4. Par katru Pircēja veikto pasūtījumu tiek noslēgts pirkšanas un pārdošanas līgums. Noslēgtais pirkšanas un pārdošanas līgums tiek saglabāts Pārdevēja datubāzē Pārdevēja izvēlētā veidā.
2.5. Pēc Pircēja pasūtījuma apstiprināšanas Pircējs apņemas samaksāt preču cenu un pieņemt veikalā pasūtītās preces.
2.6. Pārdevējs var neapstiprināt Pircēja pasūtījumu svarīgu iemeslu dēļ, piemēram, Pircējs norāda piegādes adresi, kurā Pārdevējs neveic preču piegādi, Pircējs nenorāda piegādes adresi, preču specifikāciju, Pircējs norāda nepareizu tālruņa numuru Lietuvā vai neatbild uz tālruņa zvanu, kad kurjers ierodas vai kad zvans tiek veikts pirms preču piegādes, Pārdevējam nav noliktavā Pircēja pieprasītās preces, Pircējs nav apstiprinājis Noteikumu pieņemšanu, Pircējs, pēc Pārdevēja domām, veic pirkumu lielā daudzumā, Pircējs pirkuma brīdī izmanto atlaižu kodu, kas viņam nepieder, un/vai citu iemeslu dēļ, kas Pircējam ir jānorāda individuāli.
2.7. Paredzamais piegādes laiks tiek norādīts pasūtījuma veikšanas laikā. Piegāde parasti ilgst 1–3 darba dienas, bet īpašu izpārdošanu vai brīvdienu laikā var ilgt 3–7 darba dienas.
2.8. Pirkšanas un pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izpildītu, kad preces ir nodotas Pircējam un ir veikta samaksa Noteikumos un tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
3.PIRCĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
3.1. Pircējam ir tiesības:
3.1.1. veikt pirkumus veikalā saskaņā ar Noteikumiem, Pārdevēja norādījumiem un tiesību aktiem;
3.1.2. pircējam patērētājam ir tiesības atteikties no veikalā noslēgtā pirkšanas un pārdošanas līguma, ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienas rakstveidā paziņojot par to Pārdevējam šajos noteikumos noteiktajā kārtībā;
3.1.3. atdot un/vai nomainīt nekvalitatīvas un/vai nepareizi noformētas preces, izmantot precēm piemērojamās garantijas un novērst Pircējam sniegto pakalpojumu defektus;
3.1.4. citas Noteikumos un/vai tiesību aktos paredzētās tiesības.
3.2. Pircējs apņemas:
3.2.1. samaksāt preču un to piegādes cenu un citus maksājumus, kas ir norādīti, pasūtot preces, un pieņemt pasūtītās preces;
3.2.2. saņemot preci, apskatīt sūtījumu un pārbaudīt preci, kā arī ne vēlāk kā 7 (septiņu) kalendāro dienu laikā informēt Pārdevēju par sūtījuma bojājumiem, skaidri redzamiem preces defektiem, preces modeli vai preces satura neatbilstību Pircēja pasūtījumam;
3.2.3. pārbaudīt iegādātās preces kvalitāti un nekavējoties informēt Pārdevēju pa tālruni +371 28144335 vai e-pastu. info@kamadobono.lv par jebkādiem preču kvalitātes, modeļa vai specifikācijas defektiem, kas nebija redzami piegādes brīdī;
3.2.4. izvēloties piegādes pakalpojumu vai citus Pārdevēja piedāvātos pakalpojumus, lai atvieglotu šo pakalpojumu sniegšanu, kā arī pareizu samaksu par šiem pakalpojumiem,
3.2.5. ievērot Pārdevēja noteiktos pakalpojuma sniegšanas noteikumus un nosacījumus, piemēram, iepriekš reģistrēties pakalpojuma saņemšanai, sniegt pakalpojuma sniegšanai nepieciešamo informāciju, ierasties norādītajā laikā, ievērot Pārdevēja noteiktos iekšējos noteikumus u. c.;
3.2.6. samaksāt Pircējam preču atdošanas izdevumus, ja tādi rodas;
3.2.7. sniegt pareizus reģistrācijas, piegādes vai pakalpojuma datus, saglabāt reģistrācijas datu konfidencialitāti un nekavējoties atjaunināt informāciju, ja ir mainījušies Pircēja reģistrācijas dati vai Pircēja dati, kas ir nepieciešami preču piegādei, pakalpojumu sniegšanai un līguma izpildei;
3.2.8. bez Pircēja ziņas un piekrišanas neizpaust trešām personām pasūtījuma numuru, pasūtījuma dokumentus, pieteikšanās informāciju veikalam vai jebkādus citus datus, kas ļautu trešai personai Pircēja vārdā saņemt preces vai izmantot pakalpojumus Pircēja vietā;
3.2.9. neizmantot Veikalu tādā veidā, kas var apdraudēt veikala pienācīgu darbību, drošību, integritāti vai pieejamību vai ierobežot veikala izmantošanu citiem;
3.2.10. ievērot citas Noteikumos un tiesību aktos noteiktās prasības.
4.PĀRDEVĒJA TIESĪBAS UN PIENĀKUMI
4.1. Pārdevējam ir tiesības:
4.1.1. ierobežot vai apturēt Klienta piekļuvi Veikalam bez iepriekšēja brīdinājuma, ja Klients mēģina traucēt Veikala darbību vai stabilu darbību un/vai pārkāpj savas saistības. Pārdevējs nav atbildīgs par negatīvām sekām, ko šādas darbības rada Pircējam;
4.1.2. ierobežot vai aizliegt pirkumus lielos daudzumos. Pēc Pārdevēja ieskatiem par liela apjoma pirkumiem var uzskatīt pirkumus, ja tiek pasūtīti neparasti lieli preču daudzumi, ja preces tiek pasūtītas neparasti bieži vai pamatojoties uz citiem kritērijiem, kas Pārdevējam liek uzskatīt, ka preces netiek pasūtītas patēriņa vajadzībām;
4.1.3. uz laiku vai pastāvīgi pārtraukt Veikala darbību, mainīt Veikalu vai tā daļas, visu saturu vai tā daļu, ierobežot tajā veiktos pirkumus, mainīt Veikala tīmekļa adresi, ierobežot reģistrēto Klientu skaitu, iepriekš nebrīdinot Klientu. Pārdevējs nav atbildīgs par negatīvām sekām, ko šādas darbības rada Pircējam;
4.1.4. atteikties sniegt Pakalpojumus, ja Pircējs neievēro Pakalpojumu sniegšanas kārtību (nav iepriekš reģistrējies, nav ieradies laikus) vai ja Pārdevējs objektīvu iemeslu (piemēram, slimības) dēļ nevar sniegt Pakalpojumus;
4.1.5. grozīt Noteikumus, preču cenas, pirkšanas nosacījumus, pakalpojumu izmantošanas nosacījumus un/vai jebkurus citus ar Veikalu saistītus norādījumus, publicējot grozījumus veikalā.
4.2. Pārdevējs apņemas:
4.2.1. laikā un pienācīgi piegādāt preces vai pakalpojumus Pircējam;
4.2.2. ja būtisku iemeslu dēļ Pārdevējs nevar piegādāt Pircējam preces vai pakalpojumus, Pārdevējs piedāvā Pircējam līdzvērtīgu vai pēc būtības līdzīgu preci vai pakalpojumu un, ja Pircējs atsakās pieņemt šādu preci vai pakalpojumu,piecu darba dienu laikā atmaksā Pircēja samaksātās summas;
4.2.3. ja Pārdevējs nespēj nodrošināt Pircējam preces vai pakalpojumus, atmaksāt Pircējam samaksātās summas piecu darba dienu laikā;
4.2.4. nodrošināt Pircējam iespēju izmantot Veikalu un Pircēja iegādātos pakalpojumus;
4.2.5. ievērot Pircēja privātumu un aizsargāt viņa datu konfidencialitāti.
5. PREČU CENA UN MAKSĀŠANAS KĀRTĪBA
5.1. Preču cenas veikalā un/vai pasūtījumā ir norādītas eiro ar pievienotās vērtības nodokli ( var atšķirties atkarībā no preču kategorijas). Preces tiek pārdotas Pircējam par cenām, kas dominē Veikalā pasūtījuma veikšanas brīdī. Ja Pircējs nepiekrīt Veikalā/uz pasūtījumu norādītajai preču cenai, viņš(-a) var neveikt pasūtījumu.
5.2. Ja Pārdevējs nav noteicis citādi, preču piegāde un citi Pārdevēja piedāvātie papildpakalpojumi tiek sniegti par atlīdzību un nav iekļauti preču cenā. Piegādes un papildpakalpojumu izmaksas Pircējam tiek uzrādītas pirms pasūtījuma apstiprināšanas.
5.3. Pircējs norēķinās par Precēm kādā no šādiem veidiem:
5.3.1. maksājums ar elektroniskās bankas sistēmas starpniecību, kas nozīmē priekšapmaksu, izmantojot elektroniskās bankas sistēmu, kuru izmanto Pircējs bankā vai bankas filiālē, ar kuru Pārdevējs ir noslēdzis pakalpojumu līgumu. Maksājums tiek uzskatīts par izpildītu, kad kredītiestāde apstiprina Pārdevējam, ka maksājuma rīkojums ir veiksmīgi izpildīts;
5.3.2. priekšapmaksa ar kredītkarti, ja maksājumus veic ar VISA, MASTERCARD un MAESTRO karti. Maksājumus ar karti pieņem tikai tad, ja kredītiestāde, kas ir izsniegusi karti, piedalās drošās tiešsaistes maksājumu programmās. Pēc kartes datu ievadīšanas Pircējs var tikt novirzīts uz kartes izdevējas kredītiestādes tīmekļvietni, lai ievadītu drošības kodu, kas ir nepieciešams Pircēja identitātes pārbaudei;
5.3.3. maksājums, izmantojot Paysera elektronisko maksājumu sistēmu. Maksājums tiek uzskatīts par izpildītu, kad Paysera apstiprina Pārdevējam, ka maksājums ir veiksmīgi izpildīts;
5.3.4. līzings, izmantojot Paysera platformu;
5.3.5. skaidras naudas maksājums kurjeram piegādes brīdī.
5.4. Pārdevējs patur tiesības noteikt, ka noteiktiem pirkumiem (piemēram, pirkumiem par lielu summu, preču pirkumiem pēc pasūtījuma no Pārdevēja) ir iespējama tikai priekšapmaksa par precēm.
5.5. Pārdevējs ir ieviesis Paysera maksājumu iekasēšanas sistēmu, lai iekasētu priekšapmaksas. Pēc maksājuma veikšanas, izmantojot izvēlēto kredītiestādi, Pircējs saņem Paysera maksājuma apstiprinājumu uz savu e-pasta adresi.
5.6. Priekšapmaksas gadījumā pasūtījuma apstrāde un piegādes termiņš sākas brīdī, kad Pārdevējs saņem no Pircēja maksājuma apstiprinājumu.
5.7. Pārdevēja Pircējam izrakstītajos rēķinos ir jānorāda izvēlētās preces, preču daudzums, piešķiramās atlaides, kopējā preču cena, tostarp jebkādas maksas, un cita informācija, kas ir jāsniedz, lai ievērotu finanšu grāmatvedību reglamentējošos tiesību aktus. PVN rēķins pēc Pārdevēja ieskatiem tiek izsniegts Pircējam uz Pircēja norādīto e-pasta adresi vai nodots Pircējam Preces piegādes/saņemšanas brīdī.
6.PREČU KVALITĀTE UN GLABĀŠANAS TERMIŅŠ.
6.1. Pārdodamo preču īpašības parasti ir norādītas katram produktam pievienotajā aprakstā. Pircēja izmantoto elektronisko ierīču īpašību vai citu tehnisku iemeslu dēļ, kā arī pamatoti iespējamo ārējā izskata atšķirību dēļ Preču krāsa, forma vai citi Preču parametri veikalā var neatbilst faktiskajam Preču izmēram, formai un krāsai.
6.2. Ja vien veikalā nav norādīts citādi, uz Pircēju patērētāju iegādātajām precēm attiecas parastā 2 (divu) gadu kvalitātes garantija.
6.3. Uz korporatīvo pircēju iegādātajām precēm attiecas preču ražotāja sniegtā garantija.
6.4. Ja precēm ir noteikts derīguma termiņš, Pārdevējs apņemas pārdot preces Pircējam tā, lai Pircējam būtu reāla iespēja izmantot preces pirms derīguma termiņa beigām.
7. ATLAIDES UN IZPĀRDOŠANAS
7.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem var uzsākt izpārdošanas un atlaides veikalā.
7.2. Sīka informācija par atlaidēm vai izpārdošanām ir pieejama veikalā konkrētās izpārdošanas vai atlaides laikā.
7.3. Ja Pircējs iegādājas preci, kurai Pārdevējs piedāvā atlaidi, un Pircējs izmanto atteikuma tiesības, Pircējam tiek atmaksāta tikai summa, kas faktiski ir samaksāta par preci. Šādā gadījumā atlaide netiek atmaksāta.
7.4. Ja Klients iegādājas preci, par kuru maksā ar dāvanu kuponu, un Klients izmanto atdošanas tiesības, dāvanu kupons tiek atdots Klientam un, ja Klienta samaksātā summa ir lielāka nekā dāvanu kupona vērtība, tiek atmaksāts arī atlikums. Kupona derīguma termiņš tiek pagarināts vēl par 2 (divām) darba dienām, ja atjaunošanas brīdī kupona derīguma termiņš ir beidzies.
7.5. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji bez iepriekšēja brīdinājuma grozīt pārdošanas vai atlaižu noteikumus un nosacījumus, kā arī tos atcelt. Jebkādi pārdošanas un atlaižu noteikumu un nosacījumu grozījumi vai atcelšana stājas spēkā no to publicēšanas brīža.
8.PUŠU ATBILDĪBA
8.1. Pārdevējs tiek atbrīvots no atbildība, ja zaudējumi ir radušies tādēļ, ka Pircējs nav iepazinies ar Noteikumiem un/vai pirkuma un pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem, neņemot vērā Pārdevēja ieteikumus un savus pienākumus, pat ja šī iespēja tam ir bijusi nodrošināta.
8.2. Zaudējumu gadījumā vainīgā puse atlīdzina otrai pusei tiešos zaudējumus, ja vien tiesību aktos nav noteikts citādi.
8.3. Pārdevējs nav atbildīgs par pirkšanas un pārdošanas līguma neizpildi un/vai preču nepiegādāšanu vai novēlotu piegādi, pakalpojumu neizpildi vai novēlotu izpildi, ja tas ir noticis trešo personu vainas dēļ vai tādu apstākļu dēļ, kurus Pārdevējs nevarēja kontrolēt un saprātīgi paredzēt pirkuma un pārdevuma līguma noslēgšanas brīdī un nevarēja novērst šādu apstākļu rašanos vai to sekas (nepārvaramas varas apstākļi), piemēram, ugunsgrēks, valsts iestāžu rīcība, ārkārtas stāvokļa/karantīnas izsludināšana, militāras akcijas vai civiliedzīvotāju nemieri, uzbrukums veikalam vai citām Pārdevēja izmantotajām elektroniskajām sistēmām, tostarp Pārdevēja pakalpojumu sniedzēju izmantotajām sistēmām utt.). Ja iepriekšminētie apstākļi turpinās ilgāk nekā 1 (vienu) mēnesi, puses var izbeigt pirkšanas un pārdošanas līgumu, savstarpēji vienojoties.
8.4. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas vai pirkuma datu pareizību. Ja Pircējs nesniedz precīzus reģistrācijas vai pirkuma datus un/vai laikus tos neatjaunina, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādām no tā izrietošām sekām.
8.5. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas vai pirkuma informācijas nodošanu trešām personām. Ja veikala sniegtos pakalpojumus izmanto vai preces vai pakalpojumus iegādājas trešā persona, kas veikalā ir pieslēgusies, izmantojot Pircēja pieteikšanās datus, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju, un uz Pircēju attiecas visas ar to saistītās saistības.
8.6. Pārdevējs ir atbildīgs par veikala darbības traucējumiem un par jebkādiem tiešiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas Pircējam vai trešām personām ir radušies to rezultātā, ciktāl tie radušies Pārdevēja tīšas darbības dēļ.
8.7. Ja veikalā ir saites uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai personu tīmekļvietnēm, Pārdevējs nav atbildīgs par tajās iekļauto informāciju vai darbībām, kā arī neuzrauga, nekontrolē un nepārstāv šādus uzņēmumus vai personas.
9.PREČU PIEGĀDE
9.1. Preces piegādā tikai Latvijas Republikā.
9.2. Pircējs izvēlas preču piegādes veidu no Veikalā norādītajām iespējām. Preces var piegādāt kurjers.
9.3. Pircējam nav tiesību saņemt preces personīgi.
9.4. Piegādes cenu Pircējam norāda pasūtījuma beigās, pirms tiek veikta samaksa. Piegādes cena ir jāsamaksā kopā ar samaksu par precēm.
9.5. Pircējs tiek informēts par precīzu preču piegādes datumu un laiku pa e-pastu un/vai tālruni. Pārdevējs negarantē, ka preces visos gadījumos tiks piegādātas Noteikumos, Veikalā, kā arī individuāli Pircējam noteiktajos piegādes termiņos, ja pasūtītās preces nav pieejamas Pārdevēja noliktavās vai ja preces nav iespējams piegādāt citu apstākļu (avārijas, karantīnas, temperatūras apstākļu vai citu līdzīgu iemeslu) dēļ. Šādā gadījumā Pārdevējs nekavējoties sazinās ar Pircēju, lai saskaņotu preču piegādi.
9.6. Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi. Pircējam ir jānorāda precīza piegādes vieta. Pircējs apņemas saņemt preces personīgi vai norādīt pasūtījumā tās personas kontaktinformāciju, kura saņems preces. Preces nodošanas brīdī Pircējam var tikt pieprasīts uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, kā arī informāciju par pasūtījumu, ko Pārdevējs ir nosūtījis Pircējam. Ja Pircējs nevar pieņemt preču piegādi personīgi un Preces ir piegādātas un nodotas norādītajā adresē un pamatojoties uz citiem Pircēja sniegtajiem datiem, Pircējs nav tiesīgs celt pretenzijas pret Pārdevēju par Preču piegādi nepareizam subjektam.
9.7. Ja Pircējs noteiktajā piegādes laikā nav ieradies Pircēja norādītajā adresē, preces tiek uzskatītas par nepiegādātām Pircēja vainas dēļ. Šādas preces tiek atdotas atpakaļ Pārdevējam, un Pārdevējs vienojas ar Pircēju par citu piegādes datumu.
9.8. Piegādes brīdī pārvadāšanas pakalpojums tiek sniegts saskaņā ar attiecīgā kurjera noteiktajiem noteikumiem. Parasti, ja pasūtīto preču kopējais svars nepārsniedz 30 kg, kurjers piegādās un nogādās preces norādītajā vietā. Ja sūtījums sver vairāk nekā 30 kg, kurjers piegādā preces līdz mājas durvīm un izkrauj tās ar liftu pagalmā vai vietā, kur kurjera transportlīdzeklis var maksimāli ērti piekļūt.
9.9. Ja Pircējs nesaņem piegādātās preces un Pārdevējs nesazinās vai nevienojas par citu piegādes datumu ilgāk kā 3 (trīs) dienas pēc preču atdošanas nepiegādāšanas dēļ, pirkšanas un pārdošanas līgums tiek uzskatīts par izbeigtu. Šādā gadījumā Pārdevējs atmaksā Pircējam par preci samaksāto cenu (piegādes izmaksas netiek atmaksātas).
9.10. Saņemot preces, Pircējam ir jāpārbauda sūtījuma stāvoklis, preču daudzums, kvalitāte un sortiments. Ja tiek konstatēti iepakojuma bojājumi, bet netiek konstatēta neatbilstība preču daudzumā, kvalitātē vai sortimentā, Pircējam ir jāatzīmē iepakojuma bojājumi piegādes apstiprinājumā vai veidlapās, ko nodrošina persona, kura ir piegādājusi sūtījumu. Šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka preces ir piegādātas bojātā iepakojumā, tomēr preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma un pārdošanas līguma noteikumiem un nosacījumiem, un piegāde tiek uzskatīta par pienācīgi veiktu.
9.11. Preču kvalitātes, daudzuma un/vai sortimenta neatbilstības gadījumā Pircējs var atteikties pieņemt šādas preces. Pircējam ir jāatzīmē atteikums pieņemt preces un konstatētie pārkāpumi piegādes apstiprinājumā un/vai veidlapās, ko nodrošina persona, kura ir piegādājusi sūtījumu.
9.12. Ja Pircējs ir pieņēmis sūtījumu bez piezīmēm, tas nozīmē, ka preces ir piegādātas nebojātā iepakojumā, preču daudzums, kvalitāte un sortiments atbilst pirkuma un pārdevuma līguma noteikumiem un nosacījumiem un ar preču pārdošanu un piegādi saistītie papildpakalpojumi ir veikti apmierinoši, izņemot, ja pārkāpumi vai neatbilstības nebija uzreiz pamanāmas.
9.13. Preces tiek uzskatītas par piegādātām Pircējam, kad Preces ir piegādātas uz adresi, kas ir norādīta Pircēja pasūtījumā, un persona, kura ir pieņēmusi Preces, ir parakstījusi preču pieņemšanas kvīti, rēķinu vai citu piegādes dokumentu.
9.14. Ja preces netiek piegādātas laikā, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā informē Pārdevēju. Pretējā gadījumā Pircējs nav tiesīgs izvirzīt pretenzijas pret Pārdevēju par novēlotu piegādi.
9.15. Ja Pircēja iegādātās preces tiek piegādātas pa e-pastu, šādas preces tiek uzskatītas par piegādātām pēc to nosūtīšanas uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
9.16. Pārdevējs ir atbrīvots no atbildības par piegādes termiņu neievērošanu, ja preces netiek piegādātas Pircējam vai netiek piegādātas laikā Pircēja vainas dēļ vai no Pircēja neatkarīgu apstākļu dēļ. Šādu iemeslu dēļ Pārdevējam atdotās preces netiek nosūtītas atpakaļ Pircējam, kamēr Pircējs nav samaksājis papildu piegādes izmaksas.
10.1. Pircējam patērētājam ir tiesības atteikties no pirkšanas un pārdošanas līguma, kas ir noslēgts, izmantojot attālinātos elektroniskos sakaru līdzekļus, nevis tirdzniecības vietā, nenorādot iemeslu, 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pircējs vai viņa norādīta persona (kura nav pārvadātājs) ir saņēmusi preces, vai, ja Pircējs patērētājs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairāk nekā vienu preci un preces tiek piegādātas atsevišķi, – no pēdējās preču piegādes (saņemšanas) dienas, vai, ja preces tiek piegādātas pa atsevišķām partijām vai daļām, – no pēdējās partijas vai tās daļas piegādes (saņemšanas) dienas. Ja Pircējs iegādājas vairākas preces viena līguma ietvaros, viņa atteikuma tiesības attiecas uz visām precēm vai to daļu. Nosacījumu, kas ir izklāstīti Noteikumu 10.2.–10.7. punktā piemēro, ja pircējs patērētājs atdod preces atpakaļ.
10.2.1. pakalpojumu līgumi, ja pakalpojumi patērētājam ir pilnībā sniegti ar patērētāja piekrišanu pirms paziņojuma par atteikumu;
10.2.2. līgumi par pēc pasūtījuma izgatavotām precēm, kas nav iepriekš izgatavotas un kas ir izgatavotas saskaņā ar patērētāja personisku izvēli vai norādījumiem, vai par precēm, kas ir īpaši pielāgotas patērētāja personiskajām vajadzībām;
10.2.3. līgumi par ātrbojīgām precēm vai precēm ar īsu derīguma termiņu;
10.2.4. līgumi par iesaiņotām precēm, kas pēc piegādes ir izpakotas un nav piemērotas atdošanai veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
10.2.5. citi tiesību aktosparedzētie līgumi.
10.3. Lai izmantotu tiesības atteikties no pirkšanas un pārdošanas līguma, Pircējam par to ir jāpaziņo Pārdevējam, rakstot uz e-pasta adresi info@kamadobono.lv par savu lēmumu, sniedzot nepārprotamu paziņojumu, un iesniedzot preču iegādi apliecinošus dokumentus (rēķinu, kvīti utt.). Lai ievērotu atteikuma termiņu, ir pietiekami, ja Pircējs nosūta paziņojumu par savu tiesību atteikties no pirkšanas un pārdošanas līguma izmantošanu pirms atteikuma termiņa beigām.
10.4. Pēc rakstveida paziņojuma par atteikumu un citas Pārdevēja norādītās informācijas sniegšanas Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējam ir sniegts šāds paziņojums, nosūta/nodod preces Pārdevējam vai Pārdevēja norādītajam pārstāvim.
10.5. Pircējs ir atbildīgs par to, lai preces tiktu pienācīgi iesaiņotas atdošanai un pasargātas no bojājumiem. Ja vien nav panākta cita vienošanās, Pircējs ir atbildīgs par atpakaļnosūtīšanas transportu vai kurjerpasta pakalpojumiem. Pircējs sedz tiešos izdevumus saistībā ar preču atdošanu, ja vien Pārdevējs pēc paziņojuma par atteikumu saņemšanas Pircējam nav sniedzis citus norādījumus. Pārdevējs neatlīdzina Pircējam izdevumus, kas Pircējam ir radušies, izvēloties tādu atdošanas veidu, kas nav vislētākais parastais un drošais veids.
10.6. Pircējam tiek atmaksāta nauda par atdotajām precēm, tostarp piegādes izdevumi, pēc tam, kad preces ir atdotas Pārdevējam. Naudu Pircējam atmaksā ar bankas pārskaitījumu uz kontu, no kura tika veikts maksājums, vai uz Pircēja atsevišķi norādītu kontu, ja maksājums nav veikts ar bankas pārskaitījumu.
10.9. Ja prece ir nekvalitatīva, Pircējs var pieprasīt aizstāt bojātās preces ar atbilstošu preci, samazināt preces cenu, atdot preci un atmaksāt par to samaksāto naudu. Bojātu preču nomaiņa un atdošana notiek saskaņā ar šajos noteikumos un tiesību aktos noteikto kārtību. Preces ar defektiem tiek nosūtītas atpakaļ uz Pārdevēja rēķina.
10.10. Ja tiek piegādāts nekvalitatīvs Pakalpojums, Pakalpojums tiek aizstāts ar atbilstošas kvalitātes Pakalpojumu, tiek samazināta Pakalpojuma cena vai atmaksāta par Pakalpojumu samaksātā nauda.
10.11. Ja Pircējs vēlas atdot preces, ir jāievēro šādi nosacījumi:
10.11.1. produktam ir jābūt oriģinālajā vai kārtīgā cita veida iepakojumā;
10.11.2. precēm ir jābūt labā stāvoklī, un Pircējs tās nedrīkst sabojāt;
10.11.3. precēm ir jābūt nelietotām un labā stāvoklī, t. i., etiķetēm jābūt neskartām, aizsargplēves nedrīkst būt noņemtas utt. (tas neattiecas uz bojātu preču atdošanu);
10.11.4. precēm ir jābūt tādā pašā stāvoklī, kādā tās ir saņēmis Pircējs;
10.11.5. lai atdotu preces, Pircējam ir jāuzrāda rēķins vai kvīts, kas apliecina preču iegādi, un jāaizpilda atdošanas pieprasījuma veidlapa.
10.12. Ja atdotās preces nav visā apjomā, ir bojātas, izskatās nekārtīgi un/vai ir nepareizi iepakotas, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt atdotās preces un neatmaksāt Pircējam par atdotajām precēm samaksāto naudu.
10.13. Pirms nekvalitatīvu preču atdošanas vai apmaiņas, kā arī, ja kvalitatīvas preces tiek atdotas tādu iemeslu dēļ, kas nav atteikšanās no līguma, Pircējs patērētājs sazinās ar Pārdevēju pa tālruni +371 28144335 vai e-pastu info@kamadobono.lv un vienojas par preču atdošanas vai apmaiņas nosacījumiem.
10.14. Nekvalitatīvu pakalpojumu gadījumā Pircējam ir tiesības pieprasīt, lai tiktu novērsti pakalpojumu sniegšanas trūkumi, atmaksāta par pakalpojumiem samaksātā cena vai samazināta pakalpojumu cena.
10.15. Korporatīvajiem pircējiem ir jāsazinās ar mums pa tālruni +371 28144335vai e-pastu info@kamadobono.lv, lai saņemtu atpakaļ vai apmainītu preces.
11.NOBEIGUMA NOTEIKUMI
11.1. Veikalā sniegtā informācija Noteikumi, informācija par Pārdevēju, piedāvātajām precēm un to īpašībām, Pārdevēja apkopes pakalpojumiem un garantijām u. c. tiek uzskatīti par tādiem, kas Pircējam ir sniegti rakstveidā.
11.2. Noteikumus un pirkšanas un pārdošanas līgumu, kas ir noslēgts starp Pircēju un Pārdevēju, reglamentē Lietuvas Republikas tiesību akti.
11.3. Pārdevējs var jebkurā laikā nodot savas tiesības un pienākumus saskaņā ar šiem Noteikumiem trešām personām bez Pircēja piekrišanas un neinformējot Pircēju.
11.4. Jebkuras domstarpības starp Pircēju un Pārdevēju par Noteikumiem tiek risinātas sarunu ceļā. Ja pusēm 30 (trīsdesmit) dienu laikā neizdodas atrisināt strīdu sarunu veidā, strīdi tiek galīgi izšķirti Lietuvas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā pēc Pārdevēja uzņēmējdarbības adreses, ja vien tiesību aktos nav paredzēti citi nosacījumi tiesas jurisdikcijas noteikšanai.
11.5. Pircējs patērētājs var iesniegt pieprasījumu un/vai sūdzību par veikalā iegādātajām precēm vai pakalpojumiem Valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestādei (Goštauto g. 12, 01108, Viļņa, Lietuva, e-pasts: tarnyba@vvtat.lt , tālr. +370 5 2626760, tīmekļvietne www.vvtat.lt) vai aizpildot pieprasījuma veidlapu Patērētāju strīdu izšķiršanas tiešsaistes platformā, kas ir pieejama tīmekļvietnē http://ec.europa.eu/odr/ , taču pirms tam Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju, kā to paredz piemērojamie tiesību akti. Šī klauzula neattiecas uz korporatīvajiem Pircējiem.
11.6. Šie noteikumi pēdējo reizi tika atjaunināti 2024. gada 23. novembris.
DĀVANU KUPONU IZMANTOŠANAS NOTEIKUMI
1. Pircējs var iegādāties no Pārdevēja dāvanu kuponus (turpmāk tekstā – “Kupons”) Pārdevēja noteiktajā un Pircēja izvēlētajā vērtībā.
2. Kupons ir derīgs Pārdevēja tiešsaistes veikalā, kas ir pieejams tīmekļvietnē https://www.kamadobono.lv/ (turpmāk tekstā – “Veikals”).
3. Kuponi var būt vispārīgi, ļaujot izvēlēties tikai preces par summu, kas ir norādīta uz kupona (kuponi par noteiktu summu), vai arī tie var būt paredzēti konkrētam(-iem) pakalpojumam(-iem), piemēram, mācībām, un tos var izmantot tikai tam(-iem) pakalpojumam(-iem), kam tie ir paredzēti, saskaņā ar attiecīgā pakalpojuma noteikumiem un nosacījumiem. Kuponu nevar izmantot, lai atlīdzinātu piegādes izdevumus.
4. Kupons ir derīgs visiem Pārdevēja veikalā esošajiem produktiem.
5. Kuponu var izmantot Pārdevēja veikalā, kas atrodas www.kamadobono.lt .
6. Kupona derīguma termiņš ir seši mēneši no pirkuma datuma (ieskaitot). Ja Kupons nav izmantots tā derīguma termiņa laikā, tas tiek uzskatīts par nederīgu un nauda netiek atmaksāta.
7. Kuponus var apmaksāt ar priekšapmaksu.
8. Kuponu nevar izmantot citu kuponu iegādei.
9. Kupons tiek nosūtīts Pircējam elektroniskā PDF formātā uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.
10. Kuponus nevar apmainīt pret naudu vai pakalpojumiem un tos nevar atdot atpakaļ.
11. Uz kupona norādītā naudas summa ir jāizmaksā vienā pirkumā.
12. Ja kupona īpašnieks iegādājas pakalpojumus par summu, kas ir mazāka nekā kuponā norādītā summa, atlikušo summu kupona īpašniekam neatmaksā.
13. Ja pirkuma summa pārsniedz kupona vērtību, pircējs samaksā cenas starpību, ciktāl to nesedz kupona summa.
14. Bojāti, pazaudēti vai citādi nepiemēroti Kuponi netiek apmainīti pret jauniem Kuponiem, kā arī netiek atmaksāti.
15. Tiklīdz Kupons ir uzrādīts apmaksai, tas ir izmantojams un nav atmaksājams.
16. Par Kuponu iegādi PVN rēķins netiek izrakstīts. Pēc Pircēja pieprasījuma tiek izsniegts Dāvanu kupona pieņemšanas apliecinājums vai rēķins Leto projektai MB noteiktajā formā. Rēķinus var izrakstīt tikai par precēm, kas ir iegādātas, izmantojot Kuponu. Rēķinu var izrakstīt tikai Kupona derīguma termiņa laikā.
17. Ja Kupons nav izmantots tā derīguma termiņa laikā, kompensācija netiek piešķirta, un tiek uzskatīts, ka produkts ir nodrošināts vai pakalpojums ir sniegts.
18. Kuponus pagarina pēc Pārdevēja ieskatiem. Kuponus var pagarināt tikai vienu reizi, bet ne ilgāk kā uz vienu gadu no pirkuma datuma. Kuponu pagarina tikai svarīgu iemeslu dēļ, piemēram, karantīnas vai citu valsts iestāžu noteikto ierobežojumu dēļ, kas būtiski kavē Kupona izmantošanu, slimības u. c. gadījumos. Lai pagarinātu Kupona derīguma termiņu, pircējam ir jāsazinās ar mums, rakstot uz info@kamadobono.lv.
19. Kuponu pagarinājuma pieprasījumu apstrādā septiņās darbdienās no pieprasījuma un visas nepieciešamās informācijas par kuponu iesniegšanas dienas. Atbilde tiek nosūtīta Pircējam uz Pircēja norādīto e-pasta adresi.