0.00
0
+371 28144335

Bono Care aizsardzība

Kamado Bono grili (turpmāk tekstā – “Grili”), kas iegādāti no MB “Leto projektai” dīlera un oficiālo partneru tirdzniecības vietām  Latvijā (turpmāk tekstā – “Pārdevējs”) no 2020. gada 15. augusta, ir aizsargāti ar BONO CARE aizsardzību saskaņā ar Kamado Bono grilu BONO CARE aizsardzības noteikumiem un nosacījumiem (turpmāk tekstā – “Noteikumi un nosacījumi”), ievērojot turpmāk minētos nosacījumus.

  1. Aizsardzība attiecas uz šādiem grila modeļiem: Minimo, Media, Žalgiris, Grande, Limited
  2. Aizsardzība attiecas uz šādiem gadījumiem:
    1. Grila zādzība, ielaužoties vai sabojājot Kamado Bono Grila pircēja (turpmāk tekstā – “Pircējs”) dzīvesvietu vai Pircējam piederošās telpas;
    2. Grila bojājumi, kad tas vairs nav darbspējīgs, Grila bojājumi dabas stihiju vai Grila īpašnieka pēkšņas un neparedzētas rīcības rezultātā.
  3. Aizsardzība ir spēkā vienu reizi viena gada laikā no Grila iegādes dienas.
  4. Derīguma teritorija: Latvija Republikas teritorija.
  5. Aizsardzība ir spēkā Griliem, kas iegādāti Leto projektai MB dīleru un oficiālo partneru tirdzniecības vietās  Latvijā no 2020. gada 15. augusta.
  6. Nav piemērojami nekādi atskaitījumi vai amortizācijas nosacījumi.
  7. Ja iestājas Noteikumos un noteikumos paredzētais gadījums, Grils tiek bez maksas salabots vai nomainīts pret jaunu Grillu ar tādu pašu vai labāku aprīkojumu. Tiek segti transporta izdevumi.
  8. Pārdevējam ir tiesības izvēlēties, vai Grillu labot vai nomainīt pret jaunu.
  9. Aizsardzība ir spēkā:
    1. Aizsardzība attiecas uz iežogotām, pastāvīgi apdzīvotām teritorijām. Ja teritorija ir norobežota ar vismaz 1 (vienu) metru augstu žogu, režģis nav jāķēdē.
  10. Neapžogotas, pastāvīgi apdzīvotas teritorijas. Ja Grils tiek turēts neapžogotā teritorijā, tas ir jānostiprina ar ķēdi vai citādi jānostiprina, lai nodrošinātu maksimālu drošību.
  11. Gadījumā, ja Grils salūzis, bojātais Grils un visas tā daļas ir jāsaglabā, lai Bono Care komanda varētu novērtēt bojājumus. Grila nomaiņas gadījumā bojātais Grils tiks pieņemts atpakaļ tikai ar pilnu pamataprīkojumu, kāds tika saņemts iegādes brīdī, ja vien nav panākta cita vienošanās.
  12. Aizsardzība attiecas tikai uz fiziskām personām.
    1. Pircēja pienākumi Noteikumu darbības laikā:
    2. Pircējam jāveic visi saprātīgie un nepieciešamie piesardzības pasākumi, lai novērstu vai mazinātu zaudējumus, lai izvairītos no pretenzijām saskaņā ar šiem Noteikumiem un nosacījumiem;
    3. Ievērot drošības pasākumus un grila pareizu ekspluatāciju;
    4. Paziņot Kamado Bono dīlerim uz petras@kamadobono.lt pirmās darba dienas laikā pēc tam, kad uzzinājis par negadījumu, nosūtot bojātā Grila fotogrāfijas un Grila iegādes dokumenta kopiju.
    5. Zādzības gadījumā papildus prasībai paziņot Kamado Bono dīlerim pirmās darba dienas laikā pēc tam, kad pircējs uzzinājis par notikušo, pircējam 24 stundu laikā pēc tam, kad viņš uzzinājis par notikušo, ir jāsazinās ar policiju. Noteikumi un nosacījumi netiek piemēroti, ja par zādzību nav ziņots policijai un incidents nav reģistrēts rakstiski.
    6. Incidenta gadījumā Pircējam ir jābūt Grila iegādes dokumentiem, t. i., rēķinam/rēķinam;
  13. Jāiesniedz Pārdevējam visi dokumenti, kas pieprasīti, lai izmeklētu incidenta apstākļus, un jāievēro visas citas prasības, kas saistītas ar incidenta izmeklēšanu.
    1. Pārdevējam ir tiesības atteikt Grila pārveidošanu vai remontu:
    2. Ja Pircējs nav rakstiski paziņojis Kamado Bono dīlerim par incidentu un, zādzības gadījumā, nav informējis policiju šajos noteikumos noteiktajā termiņā;
    3. Ja bojājums ir nodarīts Grilam, kuram nav nodrošināti atbilstoši drošības nosacījumi, kā noteikts Noteikumos.
    4. Pircējs ir mēģinājis maldināt, viltojot faktus, kas ir būtiski incidenta cēloņa noteikšanai, un ir sniedzis nepatiesu informāciju;
    5. Pircējam nav rēķina un/vai kvīts par Grila iegādi.
  14. Pārdevējs salabo vai nomaina Grillu ne vēlāk kā 30 dienu laikā no dienas, kad saņemta visa informācija, kas nepieciešama, lai konstatētu incidenta faktu, apstākļus un sekas.
  15. Ja Pārdevējs atsakās salabot vai nomainīt Grillu, Pārdevējs 20 dienu laikā no attiecīgā lēmuma pieņemšanas dienas rakstiski sniedz Pircējam pamatojumu. Bono Care aizsardzība netiek piemērota nepamatotas iedzīvošanās gadījumā, ja Pircējam zaudējumus atlīdzina cita apdrošināšanas sabiedrība.
  16. Gadījumā, ja kļūst skaidrs, ka Grils ir salabots vai nomainīts pret jaunu Grillu sakarā ar nepatiesiem vai viltotiem datiem, ko Pircējs iesniedzis Pārdevējam, Pārdevējam ir tiesības pieprasīt un Pircējam ir pienākums atlīdzināt Pārdevējam jauna Grila cenu vai Grila remonta izmaksas, tiklīdz šāds fakts kļūst zināms.
  17. Jebkuras domstarpības attiecībā uz Noteikumu izpildi tiek risinātas savstarpēju pārrunu ceļā, pretējā gadījumā domstarpības var tikt risinātas ārpustiesas kārtībā vai tiesā saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktos noteikto kārtību.
BONO APRŪPES AIZSARDZĪBA KONTAKTI
Arturas

Tel. +371 281 443 35

info@kamadobono.lv
0
    0
    Grozs
    Jūsu grozs ir tukšsVeikals